Elisabeth, en este camping en agosto 2020

4,8

Compañeros de viaje: Familia con niños de 4 – 12 años

Slechte faciliteiten, geen 4* waardige camping. Waardeloos zwembad beleid i.v.m. Corona. Online broodjes bestellen zonder WiFi op je campingplaats. Zielig speeltuintje. Geen aanrader.

EenE, en este camping en agosto 2020

5,2

Slecht onderhoud van het terrein. Geen WiFi op de camping, alleen in de bar maar je moet je brood wel online bestellen (....). Brood kun je pas om 09.00 uur ophalen. Wel een winkel, maar die is totaal leeg. Zwembad veel te klein voor de capaciteit van de camping. Ivm Corona mochten er opeens maximaal 120 personen per 1-1/2 uur zwemmen, daarvoor moest je dan om 9 uur een gekleurd bandje ophalen. Om 7 uur stond men al in de rij om maar geen bandjes te missen. Wij zijn 4 dagen geweest en onze kinderen hebben maar 1 x 1-1/2 uur kunnen zwemmen terwijl het elke dag dik 30 graden was. Sommige mensen haalden met de hele familie zoveel bandjes op dat er voor de rest geen bandjes meer waren en zij dus de hele dag niet konden zwemmen. Als alternatief kon je in een riviertje in de buurt zwemmen, alleen erg veel (gladde) stenen. Dus dat was maar een karig alternatief. Voor één van de duurste campings in België een regelrechte aanfluiting. Voor ons nooit meer!!

Pannemans Mathieu, en este camping en julio 2020

5,4

Compañeros de viaje: Personas mayores

Nooit meer wat een vuiligheid....de afwasbak buiten en binnen onverzorgd
Hadden voor een week betaald zijn na een nacht vertrokken

Anoniem, en este camping en agosto 2021

5,8

Compañeros de viaje: Familia con niños de 12 – 18 años

Overvolle, weinig romantische camping. Kampeerplaats was volledig afgetrapt. Er stond nog nauwelijks gras waardoor het bij regen één grote modderpoel werd. Geen enkele privacy op de kampeerplaats. Geen groenafscheidingen tussen de plaatsen en hutje mutje volgestouwd. Ongezellige plekken. Sanitair schiet te kort. Regelmatig moeten wachten op toilet of douche. Schoonmaak ontoereikend. Meerdere keren geen warm water gehad. Wifi werkt niet bij de kampeerplaatsen. Te veel animatie naar onze smaak, waarvan veel geluidsoverlast (harde muziek/geluiden, clowns over de camping). Zwembad te klein. Kampwinkel bleek opgeheven en afhalen van maaltijden was niet mogelijk. Natuur is wel mooi en er is genoeg te doen in de omgeving (wel erg druk in hoofdseizoen). Bertrix zelf is niet bijzonder. Beter kiezen voor één van de andere, rustigere én goedkopere campings in de buurt.

Roel, en este camping en julio 2021

6,3

Compañeros de viaje: Familia con niños de <4 años

Snackbar gesloten, zwembad zonder redder, geen winkel terwijl dit wel degelijk in de boek stond.. mensen met een klein tentje stonden op een mooie grote plaats terwijl grote caravans of mobilhomes op kleine plaatsen moesten en vastreden

Bosmans S, en este camping en junio 2020

6,5

Compañeros de viaje: Parejas

We hebben hier in Juni 2020 een viertal dagen verbleven, de camping beschikt wel over mooie percelen maar wel tussen de sta caravans wat dan iets minder is omdat ze vaak vervallen erbij liggen en onbewoond. Het sanitair is wat verouderd en weinig aktief tegen corona, voor invaliden is het niet goed voorzien. Terwijl het een mooi terrein is en zeer rustig snachts. Vanuit de camping kan je prachtige uitstapjes maken. Fietsen is voor de zeer geoefenden bedoeld door het sterk glooiend landschap. De horeca was nog niet open vlak na de Eerste Coronagolf. Het is een ideale stop als doortrekcamping.

I.le Maitre, en este camping en junio 2019

6,6

Compañeros de viaje: Personas mayores

Wij ouder stel kregen op asci voorwaarden keuze uit 5 modderplekken. De mouver kon daar niet draaien. Rest camping was 11 juni nog zo goed als leeg met droge plaatsen. Wc,s spoelden niet door. Asci kortingen zijn zo een lege dop . Nooit meer .

wilfiriedalfred, en este camping en junio 2022

6,6

Compañeros de viaje: Personas mayores

acsi award onwaardig, in het laagseizoen is met cc kaart, de weg naar onze plaats heel gevaarlijk, grote putten en slepen van de caravan achteraan

Kris Kluppels, en este camping en agosto 2021

7,1

Compañeros de viaje: Personas mayores

Zeer lawaaierig en druk. Drassig in het regenseizoen. Corona maatregelen maar matig gevolgd.

Erwin Van Driessche, en este camping en agosto 2019

7,3

Compañeros de viaje: Parejas

Goede camping voor gezinnen met kinderen, daar er genoeg animatie voor kinderen is en een zwembad, maar minder geschikt voor koppels die de rust van een camping willen beleven. De camping is 98% bezet door Nederlanders en ook het personeel is uit Nederland, dus men voelt zich in Nederland. Het sanitair is niet slecht, doch de douches kunnen beter. Het water van douchebuur stroomt ook langs in jouw douche. De staanplaatsen zijn ietwat knap berekend en niet goed toegankelijk voor combinatie auto+caravan door hun terrassevorm.